Friday, April 8, 2011

Menu Jumaat

Hampir menitik air mata tadi time makan nasi Mandi dengan ayam panggang. Menu hari Jumaat dekat kedai underground. Menitik sebab gua mintak sambal pedas sikit. yelah, sebelum ni letak sambal cair sangat. macam air asam dah aku tengok. 


Bila dia datang bawak sambal pedas gua mintak, dah macam dakwat marker merah tumpah pulak. Merah menyala. gua senyum happy tengok, pedas gua mintak selama ni dekat kedai luar  dah dapat.


Tapi time nak makan, rasa macam makan chilli boh raw. pedas piau orang kata. boleh menangis. Memang nikmat. Kick jugak lah.


Gua nak sambung makan burger pulak kejap lagi. Biar badan buncit sikit time study week ni, nanti boleh maintain balik lepas habis exam. 


p/s : Bab makan jangan berkira-Big Boss merangkap ayah gua.

1 comment:

waa said...
This comment has been removed by the author.